Autor |
Wiadomość |
Ksarkses
|
Wysłany:
Pon 19:01, 24 Mar 2008 Temat postu: |
|
oj dlaczego jest genialny ma niepowtarzalny klimat wciagą w swoja opowieś no i postac tego mordercy jest zagrana niesamowicie |
|
|
Yohu
|
Wysłany:
Pon 19:00, 24 Mar 2008 Temat postu: |
|
Wlasnie ten film zalaczylem ale juz mi sie z poczatku nie podobal i wylaczylem |
|
|
Ksarkses
|
Wysłany:
Pon 18:50, 24 Mar 2008 Temat postu: |
|
Kochani wczoraj widziałem film "To nie jest kraj dla starych ludzi "
jest rewelacyjny bardzo polecam |
|
|
lolnik
|
Wysłany:
Pią 10:08, 21 Mar 2008 Temat postu: |
|
dla mnei tez film Hooligans sie bardzo podobal |
|
|
krzemo
|
Wysłany:
Śro 8:03, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
zauważ że NIEKOŃCZĄCA SIĘ OPOWIEŚĆ skończyła się a mada na sukces dalej jest
info z flimweb : Do 2 lipca 2004 nakręcono 4 334 odcinków Mody na sukces. i dalej kręcą |
|
|
Damianjop1
|
Wysłany:
Wto 21:36, 11 Mar 2008 Temat postu: |
|
A co powiecie o Modzie na Sukces? Hehe dziadostwo jakich mało, ja tego nie oglądam, takie dziadowe, 3700 odcinków to mogli zrobić niekończącą sie opowieść.Muahahahe |
|
|
Yohu
|
Wysłany:
Pon 23:50, 10 Mar 2008 Temat postu: |
|
Najlepszym filmem jaki ogladalem jest Hooligans. Dobrym filmem jest tez Transporter i Transprter II
Najlepszy serial To Prison Break |
|
|
Damianjop1
|
Wysłany:
Nie 3:07, 09 Mar 2008 Temat postu: |
|
Odrazu mówie bez żartów!! Ci co nieskończyli 14 roku życia to nie oglądać albo ci co się nie boją to na własną odpowiedzialność. (Chodzi mi o Emily Ross) |
|
|
Ksarkses
|
Wysłany:
Pią 0:44, 07 Mar 2008 Temat postu: |
|
o tak straz nocna i straż dzienna- filmy rosyjskie
bardzo bardzo polecam widziałem dwa nie wiem jak to jest, ale podobnie jak z matrixem pierwsze odsłony - pierwsze cześci bywaja rewelacyjne później jest juz gorzej
tu no mozna powiedzieć że druga część jest ciekawa ale nie ma tego czegoś co w pierwszej |
|
|
Sook
|
Wysłany:
Czw 23:41, 06 Mar 2008 Temat postu: |
|
seriale - nie uznaje w zadnym wypadku: to nie sa filmy
filmy produkcji Hołłyłód - od biedy trafi sie cos ciekawego, ale to bardzo, bardzo rzadko
aktualnie ulubione filmy:
night watch/day watch, czekam na twiglith (rosyjski film sf/fantasy - niesamowity, polecam)
Co gryzie gilberta grape'a - niesamowity film psychologiczny
seria ruskich komedii - nieprawdopodobne przypadki narodowego wedkarstwa/myslistwa/polityki - najbardziej kultowa komedia jaka widzialem
odnosnie egzorcyzmow emily rose film bardzo dobry - polecam stygmaty, sa w podobnym tonie
(generalnie nie przepadam za filmami, wole ksiazki) |
|
|
Ksarkses
|
Wysłany:
Czw 20:22, 06 Mar 2008 Temat postu: |
|
Widziałem ten film i muszę przyznać, że jest ciekawy.
Można trochę poczuć strach na plecach lepiej nie ogladać go samemu w domu.
Ja natomiast ostatnimi czasy oglądam namiętnie filmy opowiadające o mafii
na razie najciekawszy film z tego gatunku to
Dawno temu w ameryce w reżyserii Sergio Leone
Naprawdę świetny film polecam |
|
|
Damianjop1
|
Wysłany:
Czw 18:33, 06 Mar 2008 Temat postu: |
|
Obejrzyjcie sobie "Egzorcyzmy Emily Ross" Ktoś wierzy w szatana?? Znaczy że istnieje!? Ja wierzę że istnieję ale naprawdę polecam film. Kto się obudzi o 3:00 lepiej żeby sobie 5 razy różaniec odmówił. Tam jest taka scenka, polecam. |
|
|
Ksarkses
|
Wysłany:
Śro 20:59, 05 Mar 2008 Temat postu: |
|
O ciekawy serial udało mi sie juz obejrzeć wszystkie trzy serie |
|
|
Sillancer
|
Wysłany:
Śro 15:28, 05 Mar 2008 Temat postu: |
|
Ja oglądam dotychczas "Skazany na śmierć", jest to film pełen emocji.
Polecam |
|
|
Ksarkses
|
Wysłany:
Pon 23:18, 03 Mar 2008 Temat postu: |
|
Ja kiedyś oglądałem DUNE w reżyserii Lyncha i zrobił film na mnie wrażenie z tego co pamiętam
Natomiast najnowszych ekranizacji jeszcze nie widziałem |
|
|